چقد ایمانش قویه :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

چقد ایمانش قویه





عووووف...ژوووون ...زن زندگیه....
خخخخخخخخخخخخخ
😂😂
خداروشکر دین و ایمون هنوز هست:دی
بله
بنده که دیگر به راه راست هدایت شدم :دی
😂😂😂😂

شما کلا راهت راسته
کوجا بودی یلدا بانو؟؟!!
نتم تموم شده بود☺
از این چرت و پرتا بذاری دیگه وبتو دنبال نمی کنم اه مسخره به گند کشیدی وبتو
چرا مگه چشه  هر طور راحتیی
چش نیست تو بگو
تریجح میدم درست بهش نگاه کنم به مفهومش

ناراحتی لغو کن 
خخخ
واس همون از صورتی ب بعد جواب ندادی پ!!! :دی
خربزه 

☺☺
میگم...
اگ اون قسمت حساسو یه کم تارش میکردی عکس مفهومی تر میشد!! :دی
آخه میدونی نگاه پسرا یوخده متفاوته!! ممکنه اولش مفهومو نگیرن!
مفهمومش ب خاطر همون قسمتشه 
من ایمان آوردم.
آیا ایمان نمی آوردید.
آیا به راه چپ هدایت نمیشوید.
😂😂😂

من که از اول هدایت شده بودم 

افرین رو ایمانت کار کن قویترش کنی 😂😂
دارم زور میزنم :)
زیاد زورنزن جرمیخوری😄
زور زدن داریم تا زور زدن . . . مانند بستنی حیدربابا و بستنی میهن
☺🙂
تف به شرفت حتی مسیحیان هم تو اربعین میان و برای امام حسن گریه میکنن اونوقت تو چرا به عقاید دیگران توهین میکنین#ازادی_بیان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan