برادران گرامی :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

برادران گرامی

شما غصه نخور ما 85 تاش رو یکاری میکنیم جا بشه:))
اووووم فک کنم ادم نیستی انگااا 😂
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ , ۱۳:۰۰ فاطمه سادات داوری
سلام، وب قشنگی داری، به منم سر بزن، لینکم کن لینکت میکنم [گل]]
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ , ۱۳:۱۰ فاطمه سادات داوری
سلام، وب قشنگی داری، به منم سر بزن، لینکم (پیوند)کن لینکت میکنم [گل]]
ممنون
حتما!!
واو!
یلدایی کوجا بودی دخمل؟
دلم برات تنگیده بود!😘
:)
دنبال مشکلات و اینا
عزیزدلمی😘
شما نگران اونجاش نباش ما یه کاری میکنیم . . .
نه دیگه از اول چرا دنبال نخود سیاه میگردی؟
😂
يكشنبه ۴ شهریور ۹۷ , ۱۹:۳۵ فاطمه سادات داوری
پس من رو در پیوند سایتت قرار ده باتشکر
پیوند شدی عزیزم
پیوند شم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan