خووو یکم از فاز عشقولانه بیایم بیرون 😂قیافه پسرا وقتی.... :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

خووو یکم از فاز عشقولانه بیایم بیرون 😂قیافه پسرا وقتی....



قیافع پسرا وقتی یع دختر از کنارشون رد میشه و میخوان خودی نشون بده


خداییش خیلی مسخره میشید وقتی ژست میگیرید😂😂


مخصوصا اون جوجه فکلیا ک تازه بدنسازی میرن 😂😂


من تا جاییی که یادم میاد دختر می دیدم سرم میرفت تو مزاعیک کف خیابون
حاجی تسبیحتو گم نکردی؟
من یه انگشتر پیدا کردماااا خخخ
دوست پسرت چه خوشگله 😂😂😂😂 مرغ درشت😁😁😁😁
:)
خخخخخخ نه فعلا خودمو گم کردم

حالا دور از شوخی من که سنی ندارم تقریبا هم سنیم

ولی تا اونجایی که یادم میاد تا الان بودن کسایی که بهم شماره دادن و ابراز علاقه داشته باشن ولی یه بار نرفتم سمتشون هرکی میومد سراغ ما سیبیلو بود
ایشالا پیدا کنی خودتو...

چن سالته؟

والا من به اونی ک به یه پسر شماره بده نمیگم دختر خخخ
عافرین عافرین 
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۷ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
عجقم از اون جوابا بت میدما ک کلا با خاک یکسانت میکنه هاا
😂😂
نوچ  دلت نمیاد کهههه😉😉😉
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
دوسه سال دیگه همین میشه قیافه دخترا 😂😂
نه باواااااا
شما خودتونو جمع کنید دخترا به این مرحله از خنگی نمیرسن😂😂
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۲ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
والا :)
ما جمعیم همیشه :) میبینیم حالا :)
اوخییی خدا به حق پنج تن همتونو شفا بده تا اون موقعه😂😂
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۲ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
سو استفاده میکنی بزار ب موقعش جوابی میدمت ککلا با خاک یکسانت کنع

پیشنهاد میکنم پسترو بپاکی تا اون موقع
😢😢دلت میاد؟؟؟شب نمیام دور دور😁

نوچ نموکونم 
خخخخخخ
پسرا ریختن سرم قبول نمیکنن واقعیتو ...
میبینی خواهررر😂😂
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۶ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
اگه نیای همون هیکل رو میبرم‌ نشون یکی دیگه میکنم مخش میکنم
بلو😭😭😭
قهلم اصا
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
دخترا میخوان به اون درجه برسن مارو شفا بده !!!! 😂😂
نه عجیجم شما شفاتو بگیر بقیش با دخترا

دخترا مثل شما پسرا خنگ نیستن کههههه😂😂😛😛
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۸ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
اخی عسیسم. تسلی شو
نموخام قهلم😭
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۴ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
نه بااا 😂😂

در اصل اونایی که میخوان خنگ بشن باید شفا پیدا کنن نه اونایی که خنگ شدن :) ( یکم عمیق بود ببخشید :) )
ارع باوووو

عاغای شکسپیر دخترا نه میخوان خنگ شن نه خنگن!!میخوان شما پسرارو ادم کنن!!افتاد یا واضح ترش کنم😂
فعلا که دخترا رد کردن همه چیو
خدا حفظمون کنه✌✌
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
واضح که بوده اما امان از بی خبر بودن از آینده 😂😂
امان امان😂😂
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۲ دنیای کامپیوتر ...
فاذا؟
ماذا؟
والا چی بگم
ولی خب اونایی ک ژست میگیرن اینکارن
طرفشونم پیدا میشه
............
اینجوری که میگی
ادم حس میکنه
همین امیر علیتون و با پیرهن گشاد و شلوار خمره ای دیدی اولین بار
والا تو 99 %مورد تمسخر دخترا قرار میگیرن...

خخخ نه من اولین بار ک امیر دیدم کلا هیچی تنش نبود😂😂
خخخخ
خب طبیعی بوده قبول کنی درخواستشو
😂😂😂
اصلا لامصب سیکس پکه ادمو وسوسه کرد وگرنه من ادم رل زدن نبودم😂😂
شوخی میکنماا...امیر علی عاغاس😊
ببین شما چقد چی هستین اینطوری مختنو میزنن 😀 البته اگه باشه
والا مارو اینطوری مخ نکردن 😂😂واسه پسرک تنها توضیح دادم خخخ
من خودم از اونایی بودم که به اینطور پسر جوجه فکلیا تیکه مینداختم😂😂

اونکه هست شکی توش نیست ولی واسه شماها باید استخاره کرد😂😂
شما چشم بصیرت نداری وگرنه مخ زدن 😀
حاجی چشم بصیرتتو عشقههه

حالا بیار تسبیحتو یه استخاره کن ببینیم چجوری مخ زدن منو
از وسط نصفشون کنه خخخخخخخخخخخخخ
😂😂😂😂
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷ , ۰۱:۱۴ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
به حرمت نون نمکی ک با هم خوددیم چیزی نمیگم عجقم
قعلم باهات...اشتی هم نموکونم

منت کشی کنی شاید حل بشع😁
😂😂
😁😁
خخخخخخ
واقن فازشون چیه؟؟ خخخ
نمیدونم والااا خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan