هرکی مخالفت کنع خر است😎😎😋😋 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

هرکی مخالفت کنع خر است😎😎😋😋




ناموسا هرکی مخالفت کند خر است


😁😁






خر شوهرته بیشعور😂😂😂
شوهر نکردم تا چشت درراد😂😂
حالا تو چرا گوه شوهرنداشتمو میخوری😛
بمونه واسه تو و شوهرت زشت بدترکیب 😂😂😂
عااا فهمیدم چه مرگته...نیومدم تل شاکیی
نیومدم تو خماری بمونی😛😛
تا چشت درراد گوه شوهرنداشتمونخوری😛
شوهر نکردی یا شوهر نیست که بکنی😂😂😂😂

پس ترشی این پست تو بودی😂😂😂
عاخییی باو یه تل نیومدم چرا عقده تو خالی میکنی عزیزم

اره مگ پسرا ادمن ک شوهر کنم😛😛😛
بی شوهری زده به سرت😂😂😂😂
😂😂😂😂
چقدر تحویل گرفتی خودتو بد دهن😂😂😂😂 لیاقتت همون پسر بدهن همین وبلاگته 😂😂😂😂 البته اگه جفتش یکی نباشید متقلب😂😂😂
بد دهنم چون طرفم لیاقتش بد دهنیه
عاااا تو زور امیرعلی رو میزنی😂😂😂
اصلا چرا به ذهن خودم نرسید با امیرعلی حرصت بدم!!

اره اصلا امیر عشقمه تا چشت درراد😛😛

تو خنگی به من ربطی نداره!!همه مثل خودت کصخول نی پروف فیک بزنه و خودش دوتا نویسنده یه وب باشه

😂😂😂😂
😛😛😛
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۲ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
دقیقا 😂😂
والاااا😁😁
هعی!!
درین گونه مواقه شاعر میفرماید من هیج جوره درس بشو نیستم!!حتی با پول!! :دی
😂😂😂تو حسابت با عزائیلع خاعر😂😂
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۶ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
البت شراب هم با گذر زمان درست میشع

عجقم خیلی لایک فدایی داری تو



😒😒😒شراب غلط کرده با صاحبش😒


چاکرپاکر عجقم😁

#چش بعضیا دراد
نظر لدفته!! :دی
اگ دم دسته بوگو بیاد زودتر...!
.
.
#بعضیا...خخخ
خخخ

باوشع اومد سراغم میگم بیاد هههه


#خخخ
حیوان نجیب تر از خر نبود 😂
چرا هس!!
تو😂😂
نجیب کی بودم من 😂😂
😂😂😂
با اندیشه های فراوان ، فهمیدم که عزرائیل رو نمیشه با پول رد کرد.
پنداشتت مانند ویروس های H2 هستند که وجودت را پر کرده اند. سعی کن به وجودت آنتی ویروس نصب کنی. :)
😂😂😂کاشف کی بودی توووو
از وقتی دیدمت . . . :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan