به پــرده دست نزنید😂😂 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

به پــرده دست نزنید😂😂

تو مسجـــد بین بخش زنونه و مردونه یه پرده ی نازک بود 


اخوند مسجد اقایون به پرده ی خانوما دست نزنید نازکه پاره میشه


چن نفر مفقود الاثر شدن از یابندشون تقاضا میشه به عاغوش 

خانوادشون برگردونید


دراکولای مریض ذهنشم مریضه😎


سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت مهندسی داریم که کلی پست جذاب و اختصاصی آماده کردیم(ترفندهای فتوشاپ، ویندوز، آندروید و... +آموزش های برنامه نویسی) که همشون رایگانه
در کنارشم ممبر واقعی تلگرام برای فروش داریم
ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید.
http://www.zarrinhoor.com/
خخخخخخخخ
ینی امروز همه جوره شو دیده بودم الا اینجوریشو...
دارم وب میگردم بعد از قرنی!!
کم کم داشتم نا امید میشدم!!!
فک کردم نسل منحرفا منقرض شده...
خسته نباشی پهلوان!!!!
خخخخ
دیگ باس عز باحالاش باشه خوو

دخملم برادر خخخ
مقض مریض پسره(مدیر سایت)... من نویسنده دخملم 
خب دخترام میتونن پهلوان باشن!
نمونش خود من! :دی
.
.
عه...الان شماها یه دختر و یه پسرین؟؟
چ باحال!!
آشنای مجازی این فقد؟؟ یا حقیقی میشناسین همو؟؟
اولالااا
پ دخملی ....

اررره...

هم مجازی هم حقیقی....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan