واسه همتون پیش اومده 😂😂😂 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

واسه همتون پیش اومده 😂😂😂

 

نامردی یه سری ها برامون ثابت شده اس؛حالا هی بهانه بیار😶😇

 

خخخخخخخ با تجربه ای
ولی با اون خخ که تو کردی انگار تجربه ات از من بیشتره برای ثابت کردن اینکه تو دسشویی بودی 😄
نه بابا الکی پشت من شایعه درست نکن
😂😂😂
ترسیدی هااا
ترس برای چی ؟
برای سابقه دار شدن دیگه.
نترس ذات ادم که درست باشه لازم نیست از حرف و قضاوت بقیه بترسی. به چپت که دربارت اشتباه فکر کنن یا شایعه درست کنند
(کلاس اخلاق)
خخخخخخخ خانوم معلم کی انتراک می دی ؟
کلاس تازه شروع شده فرزندم بشین هنوز! وگرنه واحدتو حذف میکنم خخ
خخخخ پرویی هستی
اومدی و نسازی هااا.
این ترم وقتی واحد هاتو حذف کردم میفهمی با استاد جماعت شوخی نمیشه کرد😎
وووای خدا 😅😅
انگار توهم وضعت خرابه😄😄
واقعا :دی
اصلا سابقه داشته دوستم بم گفته خو لامصب ولشکن شاید اسهال داره!
تو دیگه داری شکنجه میدی😂😄
آموزش آشپزی در هلوکوک!
holoocook.blog.ir
من خیلی پست هات رو دوست دارم خیلی خوبن واقعا...
برای من یکی که این مورد پیش اومده...
ممنون عزیزم😘
خداروشکر😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan