واییی امیر پاشووووووو 😍😍😍😍😍 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

واییی امیر پاشووووووو 😍😍😍😍😍




واییی امیر من دیگه تحمل ندارم پاشو از اینا بگیررررررر😍😍😍


اخههه من چرا اینقد عاشق بچه هاام اخههههههههه



(به درخواست فالورا که خواستن باز عکس کوشلو بزارم)


خواهر زاده منو ببینی قش می کنی انقدر خوشجله
عکسشو بزار خببب😍😍😍
وایییی عجیجم چه این بچه خوشمله :(
وایی من دارم غش میکنم دیگهههههه😭
نهشم می خوره بزار ببینم اگه شد فردا میزارمش
وایی گذاشتی خبرم کنیاااا
ای جان :)))))))))))))))))
میبینی چه نانازه😍
امیر ک پاشده ولی تو باید بخوابی عجقمک😂😂😂😂😂😂

😂😂😂
نخیرم من اونجوریشو نمیخوااااام 
یا خودت نگهش دار یا بلو یکیشو بگیر بیار😁😁😁😁
چشم
بی بلا عزیز
قربان شما
:)
لپاشوووووووووووو...
گوگولی! ^_^
من میخواااااام😭😭😭
عههههه!!! راسی روزمون بوده!!!
روزمون مبارک!!
روزتون مبارک!!
روزشون مبارک!!!
.
روز دختر بوده خیر سرم دخترم!! هعیی...
😂😂

اره منم یادم نبود خخخ
به دختر بودنم یع دیقه شک کردم 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan