خدمات بابا تو دمای50 درجه😎😎 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

خدمات بابا تو دمای50 درجه😎😎




وقتی بابات تو هوای 50درجه کولرو واست باز بکنه😎😎



$ـــــ$من از این بچه اوجولاتا میخوااام😍😍چه نانازه میخوام پاهاشو بخوورم..نانازی😘





واااای عزیزم چقدر پاهاش کپلو
اره خیلی نانازه

من از اینا میخوااام
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۸ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
پاهاش اینجوری لپش چجوره !! 😁😁
وایییی منو وسوسه نکن لامصببببب
این یک جفت با دلیل زندگی خیلی هاس *_*
نانازی 😍😍😍
چه نازه :)))))))))))
😍😍😍
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۳ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
بیا منم حوصلم سر رفته بیا بریم درست کنیم 😂😂😂😂
😂😂

نوچ باهات قهلم
برا چنین بچه ای باید دوتیکه بذارن :)
😍😍😍

قوربونش برم مـــــــــــــــن
قهر باشه شب بری سراغش 😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂
امشب چ شبیست شب وصال است امشب
میخوام برم برا اشتی 😂😂😂😂
عجقم
😂😂
ابرومونو بردی بچه😂😂😂

انصافا من یشب زودتر از تو خوابیده بودم خووووو😁😁

تا اطلاع ثانوی هم قهرم تا نازمو بکشی😁

ناز نازوی کی بودم من😁😂😚
ارهداز وقتی ک تو شروع کردی و من تموم کردم ارع اینجوری شده عجقم
بچه ها اصا نگران نباشید ۹ ماه دیگه توپل موپلمون رو میبینید 😂😂😂😂😂😂

عجقم بیا اتاق فرمان نازتو بخورم 😀😁
😂😂😂

ای توی روحت امیرجان😂😂


از اتاق فرمان میگن امروز تعطیله😂😂
از این عکسا بازم بزار :)
چشممم حتما
من عاشق این بچه هام😍
عشقم تعطیلی واسه منو تو معنی نداره
نوچ الان ک میبینم واسه من داره😁
لواشکم چی شد؟
ما الان با کولر و بی کولر فرقی نداره برامون!!!
تبخیر نشیم صلوات!!!
.
کوشولو!!! یاد خودم افتادم!!! :دی
بچه های گوگولی رو باس لپاشونو فشار داد ک شبیه ماهی بشن چشاشونم بزنه بیرون!!وووش!
خخخخ
الهم صلی علی محمد و ال محمد خخخه

😍😍😍وایی نگو منو حشری نکن!!من عاشق بچه هام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan