همین الان یهوییی تا چش بعضیااا دراااد😍 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

همین الان یهوییی تا چش بعضیااا دراااد😍




منو عشقم همین الااانی!!


میریم دور دوور😍


اینو گذاشتم تا بعضیا زر اضافه نزن


یه تار موی عشقمو بع هیچ کصخولی نمیدم!!


امیر علی مرسی همیشع کنارمی😘😊


دیگه صدای پارس سگارو نشنوم!!



#البت مجبوری تو راه پلع گرفتیم😂


من الان متوجه نشدم
دست اقا از چپ اومده تو کادر ولی پاش به نظر سمت راسته 😀
دست چپش  رو اورده 
عزیزمم
همیشه خوش باشید
مرسی عشقم
ای خِدااا ... ببخشید 😂
چون از بس بخشنده ام میبخشمت😂😁
يكشنبه ۱۷ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۶ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
مرسی ک هستی عشقم

فداتمممم نفسییی زندگیم 😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

غیرتی. کی بودی تو 😍😍
فدااتمم عشقم

😍😍😍😘😘😘😘عزیزدلمیییی

تـــو😍😁
ایشالا به پای هم پیر شید. ایشالا بچه دار شید ، ایشالا عاقبت بخیر شید. قربونتون برم.
😂😂😂
مرسی عزیزم 
خدانکنه:)
کور شه چشم حسود
ایشالااااااااا
لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــک✌
عشقتون پایدار ...
:)
ممنونم :)
يكشنبه ۱۷ تیر ۹۷ , ۲۳:۵۰ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
عاشقای کی بودین شمااا
♥ـــــــــ♥
اقا این عکس چیه گذاشتی من الان زن ندارم با کی برم دور دور نمیگی مجردا اذیت میشن اخه:((((((((((((((((
با بابات خخخه
اوخیییی بیا بیا باما برو...
ما هم دلمون کشید :)) عشقتون استوار و پایدار
:)
مرسی عزیزم
چرا با احساسات ادم بازی میکنید خو ادم دلش میخواد خو

پایدار و پایبند
اوخییی بیا با ما برو خوو😄😄

مرسی عزیز
نه با رفیقای پشموم میرم
😂😂حالا اومدی هم با ما بیا خو
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۰ دنیای کامپیوتر ...
من که فهمیدم مخاطب اصلیتون کیه.
.
.
.
عشقتون❤پایدار
کیه ؟؟؟ 

مرسی
دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۴ دنیای کامپیوتر ...
هیچی.
.
.
.
خواهش میکنم.
:)
بریم فرقی نمی کنه خخخخخخ
اگه اقامون اجازه بده بیا😂😂

اح اح حالم از خودم بهم خورد😂😂😂
بزار ببینم خانومم اجازه میده

عه من که خانوم ندارم

پس کلن اجازم دست خودمه

خدا اقاتونه حفظ کنه

سایش همیشه مستدام
😂😂😂

مرسیتم
خدا یه خانوم نسیبت کنه خخ
هر موقع من ریشامو از ته زدم بدون عاشق شدم یا مدل دادم موهامو یا این که عینک نزدم یا حتی شلوار لی پوشیدم و پاچه هاشو تا زانو دادم بالا

فعلا که هیچ ککدوم اتفاق نیفتاده
😂😂😂ببین خودت داری اعتراف میکنی پسرا انتربازی درمیارنااا

نگو نگفتی😁😁
وای مای گاد!!!
کی بشه منو عشقم بریم دور دور!!!
کی بشه عشقمو ببینم!!
کی بشه عاشق شم اصن؟؟!!
اصن فک نکنم عاشق شم!!! ب قول رفقا مزخرف و بی بخار میباشم!! :دی
.
#بعضیا! خخخ
😊😊😊

منم همینارو بودمو همینارو بهم میگفتن ولی.....

ایشالا ببینیم😉😉😉
خوش بگذره بتون!!
البته الان دیگه دیره...احتمالا دیگه دوردورتون تمومیده...صد درصد خوش گذشته ک!! :دی
خدا نگهتون داره واسه هم! ^_^
مرسی عزیزدلم


نگفتیااا وب داری یا نه؟؟
نگفتم؟؟؟
گفتم ک!!
اتمالا اون یکیتون بود پ!! هنو وب ندارم...قصد دارم بزنما ولی هردفه یه مشکلی پیش میاد...ب زمان نیاز دارم!!
دعا کن مشکلاتم حل شه دیه دارم دیوونه میشم بقران!! :(
اهاا به امیر گفتی حتما...

ایشالا حل بشه...

چرا مگه چی شده خب؟
هعی!! دس رو دلم نذار ک خونه!!
اصن بوگو چی نشده!!
تمام بلاهای فیزیکی و شیمیایی ممکن این روزا داره سرم میاد!!!
امروز ک گفتی دوباره رفتم سراغ وب زدن....تا یه مراحلی پیش رفتم! :دی
ایشالا فردا پس فردا درس میشه... :)
راسی امیر کامنتاشو ج نمیده؟؟؟
اخیییی
وب زدی خبرم کنیااااا

بیچاره میره سرکار دیگه خسته کوفته زیاد وقت نمیکنه بیاد
چون گفتیم هرکس کامنتای پست خودشوجواب بده منم جواب نمیدم
حتما حتما
خسه باشه آقاتون!! میگم حس قشنگیه ن؟؟ ^_^
اره خیلی قشنگع باید تجربش کنی
نباشه...اون غلط تایپی بودش!! :دی
اها  اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan