منحرفااااااااااا😎😎😎😎 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

منحرفااااااااااا😎😎😎😎


خداییی خیلی منحرفید


مگه من گفتم کـــیــ....یا کــو...


هیچی هیچی😂😂




امیر علی میگم یه وخ زشت نباشه پست بزاری😒😒

البته میدونم درگیر کاری کاریت ندارم وگرنه موهاتو میکندم😁



يكشنبه ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۷ مهندس رضا عباسی
:-)
:-)
مگه کلیه جز اعضای بدن محسوب می شه یا اجرا؟
اعضا فک کنم به موارد خارجی می گن
حالا بیا کلاس زیست شناسی گذاشتن خخخ

والا نمیدونم ولی همون اعضای بدن هس!!
با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگه تواینترنت دنبال یک سایت باحال میگردی... به سایت ما هم سر بزنید...

آدرس سایت ما:

www.musicgelyan.com

با تشکر
باحال کی بودین شماا
ذهن متوحش من بیشتر میره سمت کوه کشاله و کافر
افرین بچه خوبی هستی !!
20امتیاز مثبت
سلام
خدافظ خخخ
سلام
يكشنبه ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۸:۲۸ مهندس رضا عباسی
من زیست نخوندم ... محض خالی نبودن عریضه گفتم
مایل بودین بیاین وب همو دنبال کنیم.
باو عریضه پرکن کی بودی تووو

دنبال شم جبران میشه...
خو جزشونه دیگه چه میشه کرد
کار خدا رو ببین ... ای خِدااا
😂😂
ذهنت مریضه بدجور داداچ
بده یه شستشو خخخ
خیلی هم نکته انحرافی نبود
شما انحرافیشو بگو ما حال کنیم خاعشا!!
فکر کنم به منحرف بودن ربطی نداره ، اونا هم عضو بدن هستند دیگه!
😂😂
همون دیگه!! ذهنت همون که اولش رفته سراغ اوناااا یعنی منحرفی خخخ


راستش عینکم رو برداشته بودم و داشتم با دستمالم که پاکش میکردم ، هی سعی میکردم از بُعدهای دیگری به این مسئله نگاه کنم. حتی خواستم به مدت خیلی کوتاه نوع دیدم رو عوض کنم ، بازم نشد. عینکم رو زدم به چشمم و حقیقت رو بیان کردم. :)
😂😂😂
عافریــن عافرین ادم باس حقیقتو بگه هرچند منحرف گونه
بی ابد
😂😂خودتی😁
با این ک قبل خوندن ادامه ش فکریدمااا بازم چیزی جز همون دوتا اسمشو نبر ب ذهنم نرسید!!! :دی
ب اطلاعاتم افزوده شد با این پست!! خخخخخ
اره جون عمت😂😂
اونم کی تو؟؟؟؟😂😂
منم همینو میگم دیه!!!
نمیدونستم بجز اون دوتا عضو دیگه ای هم داریم ک با ک شرو شه!!!
ازین نظر ب اطلاعاتم افزوده شد!! :دی
باوا تو خودت منبع اطلاعاتی😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan