سلفی ها قبل این سوتفاهم بودن 😂😂 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

سلفی ها قبل این سوتفاهم بودن 😂😂





سلفی ها قبل این سوتفاهم بودن😂😂

اصلا کشته مرده ی این ژستشونم


😂😂




:))))))))
😁😁
خخخخخخخخ
هررر
بزار تو حال خودشون باشن
من کاریشون ندارم کهههه😂😂
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
دروغ نگو
سلفی احمق ها😂😂😂😂😂
مگه توهم سلفی میگیری؟😂
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۱ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
اینا ی روتا دیونه مث خودمونن
ما دیونه تریم😋😋
سلفیه خوبیه :|
ژستشون یادم باشه
دیونه کی بودی تو😂
خدایی ژست به این خوبی ...

تو یادت باشه من یادم رف میام ازت میپرسم :دی
خخخ

باشه هر وقت خواستی عکس بگیری اینجا یه سر بزن خخخ
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۹ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
😂😂
رو اب بخندی خخخ نپکی یــ وق
باهوشها که سلفی نمیگیرن احمق هایی مثل تو سلفی میگیرن اونم اینطوری😂😂😂😂
اوه اوه اشتب شده رفیق...برعکس گفتی نفله😂😂
خخخ
الان پسره برعکسه یا دختره
من و تو الان برعکسیم خخ
چی رو گردن پسره س؟؟؟
آدمو یاد سریال یوزارسیف میندازه!! o_O
دختره😂😂
عااا خالکوبیشو میگیی خخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ باحال بود

به وبلاگ منم سر بزن حتما باشه منتظر دنبال کردنتم
باحالی از ماست خخخ

اوک
خخخ

نه بابا این چه حرفیه ما خدمت میرسیم

راستی داستان پنج روز بدون توقف رو حتما بخون
هرر

نوچ نررس خخخ

وقت کردم چشمممم
باش نمیام اصلا

انشاالله
خخخ شوخی کردم..قدمت رو چشمم

دنبال شدی


*ـــــ*
منم شوخیدم نترس
اوک خخ
پدر به این میگن :)
تو دیگه زیادی مثبت نگا میکنی
باباشع!؟؟؟؟؟؟😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan