یــه چیــز میگم بلند بگو ایشالاااااا :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

یــه چیــز میگم بلند بگو ایشالاااااا

به حـــق پنچ تـــن ایشالاااا


ایشاالله
والاااااا ادم میترسه حرف بزنه..
صلواااااااااااااااااااااات
تکبیــــــــــــــــــر😂😂
خخخخخخخخ
انشاالله
فداااات
🤣🤣🤣🤣🤣 یه وقت حامله نشی😃😃😃😃
باو من چرا نمیتونم ملتفت کنم!!
نویسنده هارو ببین ..دوتا نویسنده هست
בراڪًــפּـلاۓ ᓄـریض ----این ادمین منم و دختر
ℳαℊℌℨ ℳ@яḯ---این ادمین پسره
اخرین بار بود توضیح دادم !!
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
خوش ب حالت 
اوکی بده ببینم خخ
ایشالا!! :دی
من فلسفه ی این تغییر جنسیت مجازی رو درک نمیکنم!! ک چی مثلا!!!
آخرش حامله میشن!! من میدونم!!! اهی بشو مرخصی حاملگی ندن!! اینطوری بیشتر میچسبد!! :دی
ایشالاا لال از این دنیا برن لامصباااا😂😂
اخ خودشون چین بچشرن چی بشه اخههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan