بیایین دردو دل کنیم :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

بیایین دردو دل کنیم


شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۰:۵۰ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
نووچ نوچ...

ادبو عشقهه خخخ
خخخخخخخ
اینگونه است عجقم

بدو برو  تا نیومدم برات
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۱ محمد مسلم خانی
داداش تو دیگه خیلی رکی...
دمت گرم...خوشم اومد....
اینجوریااس

چاکرپاکر ....
خیلی از حرفای انسان غیر کلامی
نمونه بارزش هم همین چیزی که تو میگی :))
فقط خواستین حرف بزنین منم خبر کنین D:
😂😂
بله بله 
چشم حتما شمارتو بزا خبرت میکنم خخخ
:/
€ــــــــــــــ€
سلام دوست عزیز
دنبال شدید ، لطفا دنبال کنید . . .
دنبال شدی
چقدرک
ک؟؟😂😂
:(
چته تو اخههه؟
چقدرک میزاری میگم ک؟ناراحت میشی چراا
چته تواخهه

چقدزودامپرمیسوزونی جوش میاری

دلم خواست ناراحت باشم
اووووف منو باش میگم چی گفتم دخمل مردم ناراحت میشه بعد این از من شاکیه...
بیخی
به هرحال نمیخواستم ناراحتت کنم عزیزم:)
خو اون ک؟؟
ینی چه اون وقت
تو گفتی چقدرک!!
منظورم این بود اون "ک" دگ چیه...
:/
خب الان چته؟
داداشی یاخواهر؟؟

باباملت اعصاب ندارن
خواهر...
دوتا ادمین هستیم یکی دخمل یکی پسر...من دختره ام خخ

بدجور رد دادن
اخ خداروشکر

والابخدا
خخخ فک کردی پسرم؟؟

این با اون کات میکنه ،، اون به این خیانت میکنه دردشو باس ما بکشیم والاا
اره والا

یه ملت دیونه زدن خراب کردن مفهوم عشقو
خخخ
باشه حالا تو خون خودتو کثیف نکن عجقم
یه لحظه جوش اوردم

1001 1002 1003 هووووف ارم شدم
بروو بروو یه لیوان اب یخ بخور 

خخخخ تا1000رفتی؟؟؟
اب یخ برامعده خوب نیس

ن ازاون تازه شروع کردم خخخخ
خخخخ باشه اب داغ بخور


خخخ
اب داغم که خوب نیس:((((
نویسنده اصلی  میگه میتونی اب نخوری اصا
:(
😊😊😂😂😂
بخند...
رواب بخندی
اوخییی ناراحت نشو عشقم
مگه میزاری نشم:(((((((((((((((((((((((((((((((((((
عااا فهمیدم چی شده...

امیر علی جوابو تغییر داده....
میگم اخه من چیزی بهت نگفتم
این امیرعلی کوبزنم توسرش پخش زمین شه؟؟؟بخندم من به قیافش
😂😂باشه حالا باز جوش زدیااا عشقم عبصانی نشو پوستت چروک میشه😂
فکرپوست من نباش عشقم بهم نشونش بده کاریش ندارم
فقط قصددارم بزنم بترکونمش
😂😂😂
نیست الاان....
😂😂😂
کجااااااااااس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مغز مرییض میگه کی کجاس ؟ 
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۷ ℳαℊℌℨ ℳ@яḯẕ
همینجام فقط خیلی سرم شلوغه
تا چن روز پیش که خواهر بودی
حالا شدی امیرعلی

فک کردی من نمیدونم
اون خواهریت دراکولای مریض منم مغض مریض ک پسرم 
خب توکه از چن روز پیش باهام چت میکردی:(
والا من  نبودم 
من فقط جواب ی کامنتتو دادم ک اونم نوشت نویسندهداصلی  

چون پست رو من گذاشتم اگا اونم جوابت رو بده عکس من میاد برات 


عه ک اینطور

خوبه
بعله 


از ای بهربعد داریم سعی میکنیم هرکی کامنتای پست خودشو ج بده ک کسی دچار دگانگی نشه
ممنونم :(
😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan