منم بغل میخوام :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

منم بغل میخوام



بغلم کن که من از دنیا بریدم عشق وو ارامشو باور کن با تو دیدم  بغل  تو میده به من حس قشنگو  (تتلو میگه)

دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۲۳ בراڪًــפּـلاۓ ᓄـریض
بیا بغلممم😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂

کوووووووفت
😄😄😄
😂😂😂
الان اینجا صف میشه برای بغل😄
خخخخ اشتباه لپی بود الان درستش میکنم

اشکال نداره میتونید در بیارید بخورم  
چی بخوری😧😧😧
در  😂😂😂
😧
😂😂
نترس نترس اشتب رو میگه خخخ
:)))))))

^ــــــــــــــ^
اقای خاص مجرده قصد ازدواج داره

خیلی ازدواجیه 😂😂😂😂
منظوری ندارم🤣🤣🤣🤣
تو چی عزیزم 😂😂😂

سرت تو.... خودت باشه به بقیه چیکار داری؟

خیلیم خوب که ازدواجیه....

نه توروخدا منظور داشته باش خخخ
بهرنگ:)))))))))

خیلی تقسی:))))))
زیـاد جدیش نگیر مشتیی
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۳:۴۳ בراڪًــפּـلاۓ ᓄـریض
هااان خوردی؟😂😂😂

عشقم طرفتو بشناس 😂😂بد خوردی 😂😂😂

0-1به نفع من!!!
 چی خوردم 😂😂

من در  خوردم عشقم 😂😂😂😂😂😂


حالا چیه که 1 هیچ به نفع تویه :/


چهارشنبه ۳۰ خرداد ۹۷ , ۱۷:۴۲ בراڪًــפּـلاۓ ᓄـریض
حرف خوردی دگ😂😂😂

ذهنت خعلی مریزه هااا یکم ببر دکتر😂😂
😂😂😂😂 

دکتر میگن مشکلی نداری 😂😂😂 

میگن تو از بدر تولد همینجوری بودی 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan