میخوام خودکشی کنـــــــــــم😐😐😐 :: بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

بـــِــهـــِــــشـْـــــتِ گــُـــنــــَــهْــــکـــٰــارٖانٰ

جمش نکن صلوات

میخوام خودکشی کنـــــــــــم😐😐😐



پیشنهاد دیگه ای ندارید؟😂😂😂



حتما که نباید خودتو بکشی یکی دیگه رو بکش😂😂😂
آفرررررررررین راحل عالیه!!!!

کجایی بیام تورو بکشم😂😂
راه من زیادی دوره من به خود کشی علاقه ی بیشتری دارم تو برو تو یکی از کافی شاپای اطرافتون همه رو قتل عام کن ...والا
الان که اینطوریه مشتاقم تورو بکشم

ادرس بده دو دیقه ای بیام خخ


کافی شاپ حال نمیده باوا
اقلیدم تو استانه فارس بکو جمجمه کجاس همه بت آدرس میدن فقط ممکنه بمیری..!!😂😂
عاهااا اوک منتظر باش  چن فقره دگ قتل دارم اونارو انجام بدم برسم ب تو

نه باو تو فقط مواظب باش خیس نشی خخخ

حالا ناشناس چرا
هی آقای دختر لازم نیس تو بیای آدرس بده من کار ندارم سه ثانیه دیه اونجام
.
.
عاااا پ الاافی....

وخی بیا اصفهون....همون بگو دراکولا میگن پاتوقم کجاس....
درو باز کن
پشت سرتم😉
بچه پاشو درو با کن پام درد بگیره میرما
حالا از ما گفتن بود
پشت سرتو نگا کن 
بشین باواا ترسیدی داری زر میزنی 😂😂
ترس ؟
جمجمه رو نشناختی پس
درو وا نکنی ا دیوار میام...احمق
یس!!
نه باوا تو کی باشی ک بشناسمت😛

بیا بچه پرو بیا ک حالتو بد بگیرم 

نمیترسی ناشناس نده!!هرررررر
خیلی بی مزه ای ...با یه ناشناس دعوا میکنی که من الان میام تورو میخورم
نه تو واستا من میام میخورمت
باو بامزززززه باوا نمکدوووووووون
بلدی بیا دااااا
ترسوی کی بودی تو :|
عمه ی تو😁
بیا بغل عمو ^_^
عموووووو؟؟؟😂😂😂😂
هه اسمت برازندت مریضی مریض :\
فدااااات عشقیی که اینقدر ازم تعریف میکنی^ــــــــــ^
نترس عزیزم...من پشتتم نمیمیری...فقط نفس کشیدن دوباره تو تضمین نمیکنمااا!! :دی
😂😂تو حواظب باش نمیری خخ
منظورت مواظبه دیگه؟؟
اولا مواظبت از من سخته!! حوصله داری خودت مواظبم باش!! :دی
ثانیا شهیدان هرگز نمیمیرند...!
.
.
خیلی سخته ک...!
پونصد و چل بار باس برم بالا ببینم مغزی یا دراکولا!!!
تازه با یه فونتی نوشتی ک سه ساعت باس زل بزنم تا کشفش کنم!!
ولی جالب اس!! :دی
خخخخ
یس یس...
اووو پـ شهیدی😂😂

اره باید قالبو عوض کنم تا ایکونا معلوم شه کدوممون جواب دادع....

این دگ نوع تایپ منحصر بع فرد خودمه😋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan